En plattform för säkra evenemang och besök.
Säkerhets- och krishantering inom event- och besöksnäringen är en komplex balansgång mellan att skapa minnesvärda upplevelser och att säkerställa människors trygghet. Det inkluderar att hantera folkmassor, övervaka hot och reagera snabbt på nödsituationer. En effektiv kriskommunikation blir avgörande för att upprätthålla trygghet och välbefinnande för såväl besökare som personal.
Cosafe digitaliserar och effektiviserar samverkan och krisarbete så att du kan prioriterar människors säkerhet utan att kompromissa med kvaliteten på evenemanget.
En trygghetsplattform för säkra evenemang och besök.
Säkerhets- och krishantering inom event- och besöksnäringen är en komplex balansgång mellan att skapa minnesvärda upplevelser och att säkerställa människors trygghet. Det inkluderar att hantera folkmassor, övervaka hot och reagera snabbt på nödsituationer. En effektiv kriskommunikation blir avgörande för att upprätthålla trygghet och välbefinnande för såväl besökare som personal.
Cosafe digitaliserar och effektiviserar samverkan och krisarbete så att du kan prioriterar människors säkerhet utan att kompromissa med kvaliteten på evenemanget.
Effektiv lösning för event- och besöksnäringen
Människor trygghet - ditt största ansvar
Människors trygghet - ditt största ansvar
Med Cosafe kan du effektivt leda din organisation och delegera uppgifter i kritiska situationer, oavsett var du befinner dig. Kom igång omedelbart, samla in relevant information och förmedla en exakt och realtidsbaserad lägesbild för att minimera skadliga effekter på människor.
Våra kunder ställer höga krav på funktionalitet, stabilitet och säkerhet
Våra kunder ställer höga krav på funktionalitet,
stabilitet och säkerhet
kundcase
Om varför Kungliga Operan valde Cosafe
Kungliga Operan i Stockholm rymmer 1 100 personer och är arbetsplats åt 700 anställda. 2019 fick säkerhetschef Fredrik Kempendahl uppdraget att digitalisera och modernisera deras krisorganisation.
”Utmaningen var att hitta ett brett och flexibelt system som inte bara fokuserar på krishantering utan även kan användas förebyggande. Samtidigt måste systemet vara enkelt och anpassningsbart så att alla medarbetare ska kunna använda det.”