Karriär

Vill du vara med på vår tillväxtresa?

För att möta en ökad efterfrågan och stärka organisationen söker vi nu

CUSTOMER SUCCESS MANAGER

Vi är ett snabbväxande SaaS-bolag inom SecTech som brinner för säkerhet, digitalisering och smart kommunikation! 

Gör du också det och vill vara med på en spännande tillväxtresa där du utvecklar både bolaget och dig själv?

 

I vår expansion söker vi ständigt efter fler drivna och handlingskraftiga medarbetare. I utvärderingen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och värdesätter långsiktighet, självständighet, engagemang, laganda, integritet, lojalitet och pålitlighet. Personlighet och inställning är viktigare än tidigare utbildning och erfarenhet. Ålder och kön är irrelevant.

Vi söker dig som…

  • Proaktivt vill bidra till att skapa tryggare och säkrare arbetsplatser med hjälp av vår nyskapande och unika digitala lösning

  • Vill bli en viktig del av vårt serviceinriktade Customer Success team som ansvarar för customer onboarding, merförsäljning till befintliga kunder, kundvård och konsultation/ rådgivning inom kundspecifik implementering, krishantering och säkerhetsfrågor

  • Gillar att jobba hårt i högt tempo och målmedvetet skapa nöjda kunder och långsiktiga affärsrelationer i en entreprenöriell tillväxtmiljö

  • Är relationsskapande och förtroendeingivande med goda sociala och pedagogiska egenskaper. Du är nyfiken, lyhörd och gillar problemlösning med kundens behov i centrum.

  • Har tekniskt intresse, mycket god datavana och kan formulera dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift

  • Har minst 1 års relevant arbetslivserfarenhet eller utbildning inom risk-, kris eller säkerhetsfrågor. Meriterande med tidigare erfarenhet från SaaS-bolag

Vi erbjuder dig…

  • Att bli en viktig del i vår tillväxtresa där vi bidrar till ett tryggare samhälle

  • En stimulerande entreprenöriell miljö inom en superspännande bransch där vi erbjuder en disruptiv digital plattform som utmanar gamla traditionella lösningar inom krishantering och beredskap

  • Kontorsplats på huvudkontoret på Östermalm, Stockholm med möjlighet att kombinera arbete hemifrån

  • Fast och rörlig lön

  • Heltid

  • Tillträde så snart som möjligt (med hänsyn till ev. uppsägningstid)

Vi förväntar oss att du…

  • Framgångsrikt utbildar och supportar våra kunder inom olika branscher och kundsegment samt kommuner och myndigheter

  • Pedagogiskt genomför customer onboardings i digitala och fysiska kundmöten

  • Proaktivt och utifrån kundens behov genererar merförsäljning i form av utökad avtalsomfattning och konsulttjänster inom krishantering

  • Assisterar i kundspecifika implementeringsuppdrag och konsultuppdrag inom krishantering

  • Arbetar aktivt i företagets stödsystem för CRM och task management

  • Har ett nära samarbete med våra övriga team som sales, marketing, product och management


Ansökningsdatum

Vi granskar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas omgående.