Support

Vanliga frågor

Mer avancerade frågor & svar för användare finns under knappen "support" när du är inloggad i CoSafe.

Vänligen kolla din skräppost. Hittar du inte brevet där så vänligen kontakta oss enligt ovan.

Titta först om meddelandet ligger kvar i din “Papperskorg”

Om inte, gör enligt följande:

1. För smartphones, ladda ned appen CoSafe

Google Play (Android): Länk här

App Store (iOS): Länk här

På PC, Mac och Windowstelefoner, öppna en webbläsare och gå till: https://app.cosafe.se

2. Öppna CoSafe och klicka på “Glömt”. Fyll i din e-postadress som du använder i tjänsten ok klicka “Ok”.

3. Öppna din e-postlåda och finn ett e-postmeddelande från CoSafe. Klicka på den bruna knappen “Byt lösenord”.

4. Skriv ett lösenord med bekräftelse. Lösenordet skall innehålla minst 6 tecken och bestå av en blandning av bokstäver och siffror. Klicka “Ändra lösenord”.

5. Logga in i CoSafe med din e-postadress och lösenord.

1. Öppna CoSafe och klicka på “Glömt lösenord”.

2. Fyll i din e-postadress som du använder i tjänsten och klicka “Ok”.

3. Öppna e-postmeddelandet från CoSafe, klicka på “Byt lösenord”.

4. Skriv ett lösenord och bekräfta det ytterligare en gång. Lösenordet skall innehålla minst 6 tecken och bestå av en blandning av bokstäver och siffror.

5. Klicka “Ändra lösenord”.

6. Logga in i CoSafe med din e-postadress och lösenord.

Du kan INTE välja användarnamn själv!

Användarnamnet är din e-postadress som du använder i tjänsten.

Har du fortfarande inte fått svar på dina frågor?

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig.