Support

Vanliga frågor

Mer avancerade frågor & svar för användare finns under knappen "support" när du är inloggad i CoSafe.

Vänligen kolla din skräppost. Hittar du inte brevet där så vänligen kontakta oss enligt ovan.

Titta först om meddelandet ligger kvar i din “Papperskorg”

Om inte, gör enligt följande:

1. För smartphones, ladda ned appen CoSafe

Google Play (Android): Länk här

App Store (iOS): Länk här

På PC, Mac och Windowstelefoner, öppna en webbläsare och gå till: https://app.cosafe.se

2. Öppna CoSafe och klicka på “Glömt”. Fyll i din e-postadress som du använder i tjänsten ok klicka “Ok”.

3. Öppna din e-postlåda och finn ett e-postmeddelande från CoSafe. Klicka på den bruna knappen “Byt lösenord”.

4. Skriv ett lösenord med bekräftelse. Lösenordet skall innehålla minst 6 tecken och bestå av en blandning av bokstäver och siffror. Klicka “Ändra lösenord”.

5. Logga in i CoSafe med din e-postadress och lösenord.

1. Öppna CoSafe och klicka på “Glömt lösenord”.

2. Fyll i din e-postadress som du använder i tjänsten och klicka “Ok”.

3. Öppna e-postmeddelandet från CoSafe, klicka på “Byt lösenord”.

4. Skriv ett lösenord och bekräfta det ytterligare en gång. Lösenordet skall innehålla minst 10 tecken, minst en siffra, ett specialtecken, en liten och en stor bokstav. 

5. Klicka “Ändra lösenord”.

6. Logga in i CoSafe med din e-postadress och lösenord.

Du kan INTE välja användarnamn själv!

Användarnamnet är din e-postadress som du använder i tjänsten.

Har du fortfarande inte fått svar på dina frågor?

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig.